onsdag 2 maj 2012

And the winners are...

Här har det dragits lappar (japp, ingen dator här inte) och ett antal vinnare har hittats.

Ni som har vunnit, kontakta mig på fiasdesign@live.se med er adress så försöker jag skicka så fort jag får chansen (förmodligen i helgen då).

Halsbandet: Sofie

Linnet: Lindiloo

Lipbalm: Rithrin

Parfym Euphoria: Ella

Läderarmband: Linda G.


Grattis allihopa och hoppas ni blir nöjda :-)

Om nu någon mot förmodan inte hör av sig innan tisdag så lottas den vinsten ut på nytt bland de som inte vann...


Dagen annars? Tja, mitt i allt snörvlande har jag följt med på fotbollsskola, köpt tårta till fika på jobbet, försökt hinna med mer än vad som gick...blivit ombedd att bidra till en workshop på jobbet! (hu- vad ska jag hitta på att visa!!), njutit av rena sommarvärmen, passat på att gå ut med barnen på jobbet när det nu var fint!

Stackars sonen annars är så rackarns påverkad av sin björkpollenallergi att han fick skippa träningen idag...nyser och rinner, ögonen svullnar nästan igen på honom...Fy fan. Vet inte ens om han kan gå till skolan imorgon...de ska vara ute hela dagen....i en trädgård....Nu ryktas det om regn visserligen men som han mår nu....Finns det inte bättre grejer att ge barn en receptfritt?! Vår läkare säger bara att han ska få Loratadin en halv tablett och kanske livostin ögondroppar och (? hur mycket kan man ta?) nässpray...men det räcker ju inte! Finns det inte bättre grejer?

Nu ska jag sortera lite tankar och kolla in om ryktet stämmer!

4 kommentarer:

  1. Nämen! Vann jag! Tack så mycket! Mailar på stört:) Kram

    SvaraRadera
  2. Halsband yippiiii:) har mailat did!

    SvaraRadera
  3. Whoho, jag vann!!! Så roligt!
    Mailar dig, kram!!!

    SvaraRadera
  4. :) och jag som aldrig vinner, skoj!

    SvaraRadera