torsdag 3 maj 2012

Röda skor? Beställningar på vift?!

Måtte fått någon konstig noja efter födelsedag- röda skor- moi?  Men- kan inte låta bli att tycka om dem! Frågan är om jag tycker lika mycket om dem på mina fötter? Vad tycker ni- är de coola? Eller bara ett dumt köp?


Har en konstig fråga sedan. Har försökt beställa ett plagg, först på CD, betalt via kort, men det kom ingen orderbekräftelse. Hm...? Kollar in kontot- nä inga pengar dragna. Skumt. Men då var det rabatt på Noos och jag tänkte då beställer jag därifrån då! Lägger ordern, trycker på alla knappar som finns, begär faktura (gratis är det där) skickar beställning....Men får fan ingen bekräftelse därifrån heller!! Och JA, jag har fyllt i mailadressen korrekt....

Så nu står jag utan plagg, med finfin rabatt, och undrar vad fasen det är som händer? Eller är det datorn som bestämt sig för att ett tvärstopp i inköp ska till? Det är nästan så jag måste beställa ett par röda skor....

Kram!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag mejlade dej igår angånde några plagg jag önskar köpa.
    Mvh Maria

    SvaraRadera