fredag 11 maj 2012

Äntligen fredag...

Jösses så trött jag är. Ja, jag kände det när jag kom hem..!

Kom i alla fall i väg till läkaren, det var bra. Ja, de vill ju inte sjukskriva mig...i alla fall säger de inte varken ja eller nej till det.  Såklart jag inte vill bli det. Men någonstans inne i mig sitter en liten liten en, som viskar att det kanske är det som jag skulle må bra av....Men jag skulle ALDRIG säga det till en läkare eller be om det. Skulle kännas helfel. De ska väl se om någon mår så att de behöver sjukskrivas?! Eller ? Är väl jag som är knäpp...

Ska se om vi har någon företagshälsovård att tala om...för det där med Kbt, alltså.

Nåja, efter en intensiv dag träffade jag äldste sonen i centrum och vi fixade en massa småsaker. Bl.a. en present till födelsedagsfirande bror och svägerska. Vi ska dit imorgon och fika. Sedan hade min grabb gett mig ett fint halsband i present när jag fyllde år. Så j-a dåligt av expediten att inte säga till honom att det han gillade och valt var ett BARNsmycke och hjälpa honom att hitta liknande för vuxna då! Maken var med, men han hjälpte de andra att hitta sina presenter och tittade inte så noga. Kändes så ledsamt, för äldste grabben ville att jag skulle öppna hans sist och det var verkligen valt med kärlek....och så måste det bytas  :-(.
Därför ville jag att han skulle vara med och själv välja något annat. Nu blev det ett annat halsband som han gillade (och jag med). Den expediten som var där nu var också himla konstig. Ointresserad och skum. Ville inte ta åt sig av kritiken jag gav när jag berättade om hur det kom sig att vi behövde byta....och expediten var butikschefs trainee!!!

Nu ska jag laga lite mat och ramla ned i soffan med barnen sedan! Vi syns kanske senare i kväll!

Kram- och njut av fredagen!

1 kommentar:

  1. Finns mycket konstigt folk i servicebranschen....
    Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera