fredag 4 maj 2012

Snörvel o sur karl

Pollenallergi och megadunderförkylning = jag just nu.... och grotthostan från hell. Ja, tycker lite synd om mig själv. Inget jobbande idag alltså. Inte mycket av någonting. Så är det lite tyst här så vet ni...

Maken är som en retad terrier idag med,  otrevlig som tusan, fattar inte vad det är? Han är nog stressad över bygget och röran som blir här hemma när jag är sjuk? Eller så är det något annat, lite sur, nej arg, blir jag dock. Han som inte gillar otrevligheter,vad ger honom rätten att bete sig så själv då? Man blir lite orolig också...

Kram.

4 kommentarer:

  1. Det går väl förhoppningsvis över! Både snörvel och grinig karl;) Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja, det får man väl verkligen hoppas!

    Vete tusan vad allt jag snyter ut kommer ifrån? Hur kan kroppen producera sådana mängder så snabbt?! (ursäkta äckeldelen här)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du snart kryar på dig och att maken beter sig som folk:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag har mailat dig:-)
    Kram

    SvaraRadera