onsdag 9 maj 2012

Tillplattad eller öm..och behöver er hjälp!

Ja, aldrig har jag varit med om att kallas snabbare till en undersökning än den som damp ned som en födelsedagspresent i brevlådan...mammografi. Hu! Det var dock inte så farligt som jag trott, men känner mig en smula tillplattad eller kanske mer öm? i undersökningsområdet om man säger så...Nåja, nu är det 1½ år till nästa gång..hoppas jag!

Hjälpen då? Jo, jag letar febrilt efter kbt-psykologer i Stockholm, helst norra eller västra eller centralt, som är landstingsanslutna eller åtminstone inte kostar skjortan! Nu slänger jag ur mig det här, fast det känns rätt så privat, men det har med min stress att göra. Fick remiss till  vanlig psykolog och det fungerar inte alls... Helt värdelöst. Vill ha något som kan ändra på saker och ting nu, inte om 5 år... Frågade på VC men de hävdade att de inte hade några?!? som de kunde skicka en remiss till. Känner mig lite lämnad ensam här, behöver få hjälp men har varken råd eller lust att chansa hos någon privat. De kostar nämligen ca 800-900kr PER GÅNG. (Nu kanske någon "smart" typ säger att då kan jag ju sluta handla mollysar och dylikt. Sant. Men jag handlar inte för 900kr i veckan eller så, så det är inte möjligt att lösa det så.)

Så, någon som kan tipsa? Finns det verkligen inte några som är landstingsanknutna?!
Såklart bor ni väl alla inte i Stockholm, men några kanske gör det och vet?

Nu jag gå och ta mitt lilla sömnpiller så jag kan sova...


Förresten, fina roskappan, Delong coat i porcelain finns kvar till salu..? Den är lite för stor för mig, annars hade den fått stanna. Ingen som känner någon som är intresserad? Priset är lågt jämfört med ord.pris! (tycker jag).

Kram!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag vet att det är ont om kbt - psykologer, prova att ringa någon privat och fråga. Kanske kan de ge dig ett namn. Men som sagt var det är jäääättedyrt med psykologer. Lycka till i din jakt. Fröken

    SvaraRadera