lördag 9 juni 2012

Fixardag

Det regnade i natt kan man väl säga.

Vaknade i morse och märkte att det var dags för det där igen. Förrådet av skydd var dock väldigt begränsat så direkt efter frukost styrde jag kosan mot lokala handeln för att införskaffa lite mer...Samtidigt blev det lördagsgottis åt barnen.

Sedan har jag ägnat dagen åt att mäta i barnens nya rum..hm...lite klurigt det här! Maken städar ur rummen (skönt!) och jag planerar inköpen...hehe. Notan lär väl dock hamna hos oss båda. Vi försöker hålla oss lagom nu. Inte en massa supernytt bara för att, utan det vi har ska användas i första hand om det går.

Min del av jobbet innan de kan flytta in består av att sätta upp väggdekorerna jag skaffade. Hm. Tjejens ena variant har 78 delar....Det är en hel del delar i världskartan också eftersom den inte bara har länder och världsdelar utan lite annat som simmar i haven också ;-). Äldste sonens är enklast: bara några planeter och en sol...

Ha en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar