söndag 17 juni 2012

Hoho?!

Tittar in och säger att jag lever!

Har bara så in i baljan mycket annat att göra än att sitta vid datorn...

Här är nästan alla väggdekorer uppe...det bärs möbler och skruvas och dammas och ....ja, allt ni kan tänka er...Mitt i allt så ska vi visst äta också?! Och så här har det varit nu i några dagar... Det ser ut som ...en tornado blåst igenom vårt hem...saker tamigtusan överallt! Samtidigt så ska man jobba också?! Hehe ni kan ju tänka er..

Mitt i alla ska vi plocka ned allt i köksskåpen i lådor...och jag ska tvätta alla berg med tvätt...och packa inför ca 7 veckor på landet...!!! Stressad!? Nja...en anings kanske.....! Jag har ju sisådär 2 dagar på mig....

Därför har bloggen fått lida. Svårt att hävda att man ska sitta vid datorn när huset ser ut som det gör liksom. Och allt annat.

Men jag finns här, och försöker läsa hos er, hinner inte ofta kommentera, so sorry!, men läser. Och får jag bara ordning på internet på landet så får jag mer tid där..hoppas jag.


Vädret är annars för bedrövligt. Har regnat hela j-a helgen. Känns som höst- går klädd i velour....

Tur att man inte köpt en massa tunt sommarfint då...

Kram!

Psst! Och hittar jag bara vart kameran tagit vägen i kaoset så ska jag visa lite bilder på dekorerna!

2 kommentarer:

  1. Är säker på att det kommer bli SÅ fint! Hoppas på att få se när det är klart!
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en fin semester nu! Kram

    SvaraRadera