måndag 6 augusti 2012

Please-jeansen åker åter- eller vill du köpa dem?

Nej, nu har jag provat igen, och nix, Please:en får åka åter. Om nu inte någon vill köpa dem?
Bild från Selected Style.

Det är treknappsmodellen, dark denim i stl. L. Jag gav 1595 för dem hos Selected Style och kan tänka mig att sälja dem för 1500. De är enbart provade 2ggr.

Om jag inte hör något så åker de åter, jag har fortfarande öppet köp-tid kvar.

Varför de inte gillas? Jo, jag tycker inte att passformen passar mig. Sedan finns det ett litet trix...ju längre ifrån varandra fickorna sitter, desto bredare ser din bak ut....Och jag tycker att jag fick fult bred bak i mina. Men- kan ju vara att jag är lite fet också... ;-) 


Istället har jag fyndat ett par Miss Me svarta på rea. Nice. Pris? 539kr.... Och de sitter tusan så mycket bättre, det vet jag sedan tidigare. Karlbjer har flera Miss me på rea, bl.a. de fina vita!
Jag valde nedanstående för att jag denna gång inte vill ha bling på bakfickorna. Istället är det svarta nitar i midjan och runt framfickorna. Lite sådär lagom bling. De andra jag har är mer bling-bling på.
Millami har ett par supersnygga svarta med bling- men reapriset avgjorde saken- det blev de här.
Karlbjer har ett par andra svarta med bling också men som sagt, vill ha mindre bling denna gång.

Bild lånad från Karlbjer.se

Här skulle det  regna multum på em men än så länge har det inte brakat lös. Det kan gärna vänta, jag har precis hängt ut en tvätt..

Ska nu ta och avboka min enda förbokning av Mollysar. Huruaz bag eller vad den nu hette. Har kommit fram till att jag inte behöver den och hellre lägger pengarna på annat just nu.

Har hört att Linda jobbar på "semester-glädjen" (fint omskrivet eller hur!) och tänkte joina lite där om man får. Hemma väntar cykeln, jobbet och jag ska tusan tvinga mig ut och lufsa lite. Mellan städomgångarna hemma och jobbet. Sedan är det slutfikat fr.o.m. idag. Det är väldigt gott, men inte vackert resultat...

Kram på er- och hör av er våldsamt snabbt om ni vill ha Please-jeansen! Skriv en kommentar med mailadress, jag publicerar inte er adress.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar