tisdag 9 oktober 2012

Färgglada scarfs- var?

Jodå, idag tog jag en cykeltur till postombudet och hämtade mina By TiMo-plagg.

Bilder lånade från Essere.se

Båda för stanna- mjuka och sköna båda två. Men- de är i antracitgrå (eller almost black om man ska använda OM-termer... ;-) ) så jag känner att det behövs lite färgstarkt till för att det inte ska bli trist. Tittade i min scarfkorg. Mycket fint där men absolut inget tillräckligt färgstarkt och gärna med lite olika färger...Inte bara knallorange t.ex.

Så- vet ni var de finns- de färgglada scarfsen?


Har en superfärgglad halsduk- men den är mer för utomhusbruk än inomhus. Vill man ha färgglatt och inte betala skjortan: titta in på Indiska. 179pix...


Det finns några andra där som kanske skulle fungera som färgglada scarfs. Ska in dit imorgon och se live. För imorgon väntar tandläkaren också....huuuuuuuuu.

Kram i höstmörkret!

1 kommentar:

  1. Jag köpte Eddie sjal i märket Ester Elenora från kyssjohanna.se, leopard mönstrad med infälld dödsskalle i klara färger....SUPERLÄCKER
    Hoppas att det var till någon hjälp=))))

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera