onsdag 23 januari 2013

Debaser pant- fråga om färgerna? Kan inte bestämma mig!

Är rasande sugen på ett par Debaser pant- om jag nu kan komma i dem men det är en annan fråga- men jag undrar lite om färgerna?

Vad ska man satsa på?
Är sugen på ett par i pink- men det går ju snabbt ur mode? Eller?

Är också sugen på ett par i pearl eller möjligen chalk, men vad är pearl för färg egentligen? Någon som sett de irl? Har sett beskrivningar på den som: ljusgrå, ljusgrå/ljusrosa och creme. Vad stämmer bäst?

Chalk är ju inte så praktiskt och dessutom kanske inte så snyggt på mig med "former"....(vitt ni vet)

Har ju inte råd med båda- så vad tycker ni?! Pearl eller pink?





Och var ärliga nu!

Rosa är ju sååååå snyggt, tänk er vitt till...slurp!

Men--?

3 kommentarer:

  1. Jag kunde heller inte bestämma mej och köpte hem bägge paren. Båda används flitigt - dock känns dom rrrååååsa lite somrigare.

    SvaraRadera
  2. Jag har också båda. Tycker att pearl är ljusgrå.

    SvaraRadera