torsdag 16 maj 2013

Hjälp! Vilken färg?!

I-landsproblem jag veeeet!

Men vad tror ni om de här? Och vilken färg?! Saken är den att jag använder mycket vita och blå kläder på sommaren. Men även rosa. Vill ju helst att sandalen ska fungera till det mesta. Har inga vita sandaler alls. Så blir alltid sugen men är de här de ultimata? Märket Art är favoritmärke numera.

Tilläggas kan att äldste sonen gillar de vita. För att färgerna syns bra där och det var tydligen snyggt.

Hjälp mig här nu! Tyck till!

5 kommentarer:

  1. Jättesnygga.....jag tycker som sonen.... vita...fast de blå kanske passar bäst till de färger du mest använder på sommaren.
    Jag ändrar mig och säger de blå!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Dom understa tyckte jag var finast:) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker spontant att de nedersta bar finast, känns som de passar till mest. Fast de vita var inte dumma de heller. När jag tänker efter lite och tittar lite noggrannare så vinner nog de vita i alla fall... :-) Kram!

    SvaraRadera
  4. Hahaha. Vad skönt att det inte bara är jag som blir velig ang. vilken färg- eftersom det nu finns minst en röst på alla tre valen :-) :-)

    Dock har de beige 2 röster..eller ja även de vita då eftersom sonen starkt hävdar dem.

    Vi får väl se. Ska ned och rota i skoförrådet (läs: påsar i klädkammare i källaren) för att se vad det nu är för skor som finnes och kan användas....

    Tack alla iaf! Guld med folk som tycker!

    SvaraRadera