fredag 17 maj 2013

Vab i maj?!

Det är sommarväder ute. Det är vackert. Solen skiner.

Vad gör man då? Jobbar? Solar?

Nä. I den här kåken blir visst barnen inte sjuka på vintern utan nu?? Dessutom verkar de bara bli sjuka när maken är bortrest? D.v.s. det är bara jag som kan vara hemma....

Japp, vab-dags igen alltså. 

Äldste sonen har feber med halsont. Visst han börjar bli stor, men kände ändå att jag inte ville lämna honom ensam hela dagen medan jag jobbade....

Visst kunde man sitta ute en stund- men varje gång jag sätter foten på altanen så går solen i moln?! Dessutom blåser det. (Jag avskyr blåst....) Och då fryser jag, för jag vill ha varmt, riktigt varmt. Älskar t.ex. 28 grader och sol på sommaren. Aaaaah! Så 18 grader och blåst...nja......då blir jag lite kinkig!

Så istället har jag funderat på om en klänning i detta tyg skulle bli snyggt? Eller inte?


Tänk er kortärmad, avskuren under byst och längd till precis över knäna. Vad tror ni? Med vita leggings till.

Förresten- är caprijeans helt ute? Inte för att jag eg bryr mig, men blev lite nyfiken!

Nu ska jag fixa lunch.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar