onsdag 22 maj 2013

Ny skofråga....

Eftersom jag antagligen kan vinna SM i velande så har jag alltså ännu inte bestämt mig ang. sandalerna...

Och medan jag funderade så surfade jag lite till...och fann dessa på rea dessutom....

Så återigen är alltså frågan vad ni tycker?

Använder blått, vitt och delvis rosa på sommaren har jag upptäckt (när jag kollade garderoben). I min skogarderob befinner sig två par Calou-träskor, ett par vita och ett par röda. Ett par svarta ballerinor (som jag inte kan ha mer än 1 dag i taget då jag får skavsår av dem emellanåt), 2 par converse (vita och svarta) (som jag dör värmedöden av en varm dag..), ett par träskor med remmar i beige/naturfärgat läder. Plus ett par helt utslitna ecco-sandaler: de skönaste sommarskor jag någonsin ägt....förra sommaren var jag ju 6 veckor på landet och där tyckte jag att jag kunde ha dem...Men de börjar se för risiga ut nu...

Behöver eg. inte ha allför fina skor på sommaren, behöver både låga som jag inte får ont i fötterna av men också något som fungerar när det inte är stekhett. Är jag i stan och ska någonstans kan jag gärna ta med lite klack...är ju inte så lång så bara jag inte får ont i fossingarna så..

På landet har jag vad som är skönt. Ska man gå runt på grusvägar och dylikt är inte klacksandaler helt praktiskt (eller skönt).

Och efter den uppsatsen så kommer då lite bilder:

Alla är av märket ART utom de sista som är ARA (aldrig hört om förr). Så återigen, tyck till!

Kram och ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. jag har en annan färgställning av de översta och de är alldeles underbara känns ju knappt man har dem på sig. :-) om jag skulle välja färg så de näst översta (de blå) är nog lite mindre smutskänsliga...

    SvaraRadera
  2. Hmm, med risk för att inte vara till nån hjälp alls i urvalet: alla utom nr 3:-)

    SvaraRadera