torsdag 22 augusti 2013

En lugn dag.

Kan man vara latare än jag idag? Eftersom jag vill jobba på måndag så har jag gett mig den på att jag minsann ska vila som aldrig förr. Och så vill jag bli frisk så jag kan ta tag i träningen igen....

Så jag parkerade i soffan hela förmiddagen och såg på filmer. Ojoj, det här kan man ju vänja sig vid....

På eftermiddagen nu så blev jag lite lätt rastlös och sorterade en låda som det var allmänt kaos i, slängde i lite tvätt i maskinen och plockade ihop packning till barnen. De ska åka iväg över helgen med farmor och farfar. Vi skulle har gått på fest, nu blev den tyvärr inställd (inte bara för att jag är sjuk), men barnen vill gärna vara med farmor och farfar ändå så de får åka. Men det lär bli tyst och tomt hemma...

Och så är min manbait på väg. Ska bli spännande att se om den passar mig...

Att hjärnan är pigg gör också att jag skulle kunna planera en massa saker för jobbet...men det kan jag ändå inte, av två skäl. Ett, min kollega ska också vara med och två, jag har inte allt material här hemma. Men jag får väl sy en gympapåse till dottern istället. Tror nog hon gillar den...rosa med kaniner..

Ha en bra kväll och njut av sensommaren!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar