onsdag 21 augusti 2013

Tröst för mig

Jag beställde hem manbait sleeveless i svart nu. Får vi se om den blir bra.

Sedan tyckte jag att det var så synd om mig när jag skulle hem från jobbet idag så jag stannade i affären och handlade några böcker, någon film och lite godis.

Godiset trodde jag skulle vara gott. Men blä! Det var inte alls så gott. Skulle inte ha köpt!

Böckerna och filmen tänkte jag klämma nu när jag måste vara hemma och inte har någon ork. Men sitta i soffan och titta på film kan jag ju. Om man tar paus när jag hostar förstås... hehe.

Är faktiskt lite deppig över att jag nu varit sjuk i över 1 ½ vecka och inte kunnat träna. Jag som kom igång innan... Och inte lär det blir något förrän jag känner mig bra. Har ju haft lunginflammation förr och jag vet bättre än att sätta igång och träna innan man är bra....


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar