fredag 9 augusti 2013

I´m sorry..... Men hockeymatch piggar upp!

Jag är ledsen. Men jag kan inte hålla med många andra. Decleors seft-tanning stinker. Minst lika illa, eller i mitt tycke, ännu värre än en del jag provat förr. När man smörjer in den så känner man en svag doft. Den doften blir bara värre och värre. Kände av den hela natten och bara man rörde sig så kom BUS-doften emot en. Usch! Just nu känner jag bara för att hoppa i duschen för att blir av med lukten- isch!
Ledsen- men den här var inte bra....

Jag återgår nog till Åhlens egna BUS som jag använt förr. Den luktar också, men inte alls lika mycket som Decleors, och väldigt lite när det "verkat" klart.

Får återgå till den här!

Ha en bra dag- här väntar knattematch med sonen, hockey, ikväll. De ska spela match innan de stora stjärnorna kliver in. JHC har Niklas Kronwall och polare på en uppvisningsmatch. Kostnadsfritt!

Klara spelare:
Niklas Kronwall, Detroit
Jonathan Ericsson, Detroit
Gustav Nyqvist, Detroit
Jonas "Monstret" Gustavsson, Detroit
Mikael Samuelsson, Detroit
Johnny Oduya, Chicago
Marcus Krüger, Chicago
Gabriel Landeskog, Colorado
Jacob Josefsson, New Jersey
Niklas Grossman, Philadephia
Henrik Tallinder, Buffalo
Patric Hörnqvist, Nashville
Jacob Dahlström, Södertälje
Mattias Norström, ex Los Angeles, Dallas
Daniel Rudslätt, ex AIK

Och efter en veckas hockeyträningsläger så är det väl klart att sonen ska få se! Några av knattarna ska också få vara med på de "storas" uppvärmning...min son hör dock inte till dem, men det gör inget. Han ska ju få spela knattematchen mellan deras uppvärmning och själva matchen! :-)


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar