tisdag 6 augusti 2013

Träningslinne med lite zebra...?

Letar lite träningslinnen och hittade bl.a. det här.

Vad tror ni om det? Tufft eller fjantigt? Funkar det på den här "gamla tanten"?
Det är visst inbyggd bh också. Något jag egentligen inte "behöver" då jag nästan alltid vill ha min egen träningsbh under. Men här är det väl för att ryggen ska fortsätta att "se snygg ut".  Normalt sett vill jag inte ha för tighta linnen. Tycker inte om att flasha "volangerna" (som Linda så fint säger- väl valda ord!) men det kanske ändå går hem här?



2 kommentarer:

  1. Åh vad läckert! Älskar zebraprintet! Tyvärr räcker inte såna där inbyggda tutthållare upp nånting på mig. Har lite för mycket av det goda....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää, gillar inte heller de inbyggda grejerna heller. Tycker att det antingen sitter för löst eller för tight.Och då är jag inte särskilt stor... Med andra ord så fyller de aldrig sin funktion. Det är därför jag alltid har min egen sportbh på mig under. Och skiter i om det ser knas ut...

      Men är väldigt sugen på det där linnet....

      Kram!

      Radera