torsdag 5 september 2013

Som en torktumlare...och trista reklamationer.

En proppfull sådan dessutom. Så känns det i huvudet. Inte klokt hur det är på jobbet nu. Satt och tittade några veckor framåt och tänkte att jag får väl ställa sängen på jobbet...Idag blev det knappt någon lunch och ännu mindre någon rast...Blähä.

Lite småsur blir man ju lätt då. Skulle inviga min Topping dress här, köpte den när den kom. Provade då också, men hade väl lite bråttom då. För det ena framstycket är liksom för stort jämfört med det andra så det hänger mysko fram. Jaha. Reklamation då.

En OMblus har jag också fått reklamera då  en söm var dåligt sydd så den var liksom uttänjd...

Trist på klänningen, den vill jag ju ha...säkert slut i min storlek där jag köpte den. Suck.


Men- imorgon ska ju solen skina så det kan man se framemot. Och manbait sleeveless satt toppen. Kanske blir det den imorgon? Nedrans bökigt att cykla i långkjol dock...det måste lösas...

Kram!

1 kommentar: