torsdag 5 september 2013

Vem 17 la sömnmedel i mitt te i morse?!

Haha. Trött morgon- ja! Börjar bli bättre på att förstå min kropp även om jag tyvärr inte är lika bra på att göra något åt det...det är nästa steg och bara jag känner mig lite bättre med hostan så ska jag börja träna igen.

Förstå kroppen...ja jag fattar att det är tokstressen på jobbet just nu som gör att jag känner mig mörbultad. Samtidigt så blir jag så less och arg. Här har jag ett viktigt jobb. Och jag hoppas att jag gör skillnad för de elever jag har. Att de får en grund. Och så ska man må dåligt när man gör det?! Inte kunna äta frukost. Få halsbränna under dagarna. Inte hinna andas känns det som. Idag var det andra dagen på raken som jag inte hann med att äta med min klass och knappt hann få riktig rast...satt 10 minuter innan jag var tvungen att gå och förbereda för lektionen efter.

Ni är väl förstås less på mitt gnäll. Men det hjälper lite att få gnälla av sig.

Inte en endaste molly på mig idag. En vit klänning från Tine Wodstrup, bruna capritighs, en scarf på morgonen i korallorange från Beck Söndergaard och äldre beige jacka från Bondelid.

Kram och tänk- imorgon är det fredag! Jippiee! Fredagsmys i soffan -here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar