onsdag 6 november 2013

Ivko..har fastnat...

Jag som normalt inte alls dras åt det för mönstrade sitter och dregglar över Ivkos lookbook...googlar som en tok...letar bilder....funderar på kombos. Vad är det mest ekonomiska? Vad kommer jag verkligen att använda ett sådant plagg-  eller tycker jag bara att de är vackra- som konstverk? Men jag återkommer, kväll efter kväll, dregglar och googlar...Suck så tokig man kan vara.

Är ni nyfikna? In och kika på Ivkos hemsida! Om inte för annat att det är vackra bilder att njuta av. Dessutom har de arkivkataloger där man kan se äldre kollektioner.

Är det måntro mörkret som får mig att längta efter färg och mönster? Ska jag skylla på november? Och ska man investera i en kofta eller i en kjol eller i en alldeles tokigt vacker klänning? I finaste merinoull, extra tunn. Inte kliig alls. Ska man det kanske?

Kram!

Och nedrans Hilde som visar ännu mer lockande lack från Essie...Just nu kör jag bara nagelvård för att mina naglar ska må bra. Tror jag behöver ha lack-fria perioder för att de ska gilla läget...Men jag är sjukt sugen på att måla dem just nu. Frågan är ju bara vilken färg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar