måndag 11 november 2013

Smärta...och inköp av träningskläder.

Oh my god, vad ont jag har i skenbenen idag. Men inte träningsvärk....tyvärr.

Var förbi sportaffären och skaffade mig ett par Nike element shield löpartights. Ska hålla värmen. Sedan blev det en vind- och tåla regnjacka. Är lite osäker på om den får stanna dock. Gillar inte riktigt längden. Antingen ska den gå ned över hela rumpan eller så ska den sluta mitt på liksom. Den här är någonstans mittemellan? Färgen är ok, mörkt vinrödlila, vilket känns ok. Priset var också ok. Kanske ska jag prova en mindre storlek? Har också beställt en löpartröja som ska hålla värmen bra utan att man blir kokt. Får se om den får stanna.

Ska prova att gå i mina löparskor imorgon och se om de är bättre för mina stackars skenben. Plus lite hederlig gammal tigerbalsam. Om det inte går så har jag hört om kompressionstrumpor? Någon som vet om det fungerar? Nya skor...känns surt. Mina reebok är inte särskilt gamla och inte slitna. Kan kanske sälja dem? Mina löparskor är tyvärr gamla men inte slitna. Och tyvärr åldras ju skorna även om man inte använder dem...Är inte sugen på att köpa nya skor. Men måste jag så måste jag....

Idag har jag fyndat strumpor på Twilfit också. Finfina ullisar. Tre par för 158kr. Och då pratar vi schyssta strumpbyxor....

Ha en skön kväll!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar