söndag 17 november 2013

Solig söndag med ost- och vinprovning på G.

Är detta en träningsblogg? Nope.
Är detta en klädblogg? Nope.
Är detta en vanlig människas blogg? Jepp.

Det vill säga, jag skriver om det som är aktuellt  för stunden. Inga friserade lyckohistorier eller överdrivna depphistorier heller. Utan här och nu.

Här och nu gäller kanonfint väder. Ikväll ska maken och jag på ost- och vinprovning. Ska bli spännande. Dock förstår jag inte riktigt hur de tänkt kring tiden? 18.00? Hinna äta innan? Nja. Dödshungrig efter? Jaaaa! Restaurangen öppna en söndag...? Ett  fåtal...Dessutom kl. 20 ca. Jag lär antingen svimma eller vara full....

Igår hann jag ut och PW. Så skönt om än lite blåsigt. Idag är det ännu blåsigare. Har passat på att klicka hem en tröja och några strumpor på sportamore. De hade helgpris och hade de inte haft det så har jag stående 20% på deras ordinarie priser genom att vi är medlem i villaägarnas... Jag frös inte igår men insåg att jag behöver ett par bättre strumpor och framförallt en bättre tröja att ha under min element half zip (som för övrigt var helt underbar- frös ingenting!), som inte suger åt sig svett utan transporterar bort den... Hade också tigerbalsam på skenbenen och andra skor. Fick ont, men inte lika ont. Däremot fick jag skavsår på insidan av hälen (?).

Är sugen på att gå ett pass idag också. Om jag hinner...

Hepp hepp, nu är det dags för sen lunch!

Kram!


1 kommentar:

  1. Ni får väl köra lite Donken efter ost och vinprovningen;) När det gäller träningskläder letar jag långa, lite lösa linnen. Verkar vara totalt jäkla omöjligt! Allt jag hittar i överdelsväg är tighta små saker:( Kram

    SvaraRadera