tisdag 10 december 2013

8 dagar kvar...

Till semester. Visserligen lite julstök först.

Men aaah. Sedan ska jag njuta.

Hur har ni det med julklapparna? Vi har tack och lov dragit ned rejält. Vi köper till de vi träffar på julafton och där tar det stopp. Inga fler. Jätteskönt tycker jag.

Något som också är skönt är att längden på barnens listor minskat. Av sig själv. De uttryckte att de inte behövde så mycket. Känns bra. Tyckte att det var rätt jobbigt när det skulle kryssas i 17 leksakskataloger och så...Nu är det mer eftertanke. Bra!

På jobbet är det sjukt mycket. 110 omdömen ska jag kryssa i. Jag jagar påskrifter på åtgärdsprogram. (Att det ska vara så jävla svårt- antingen skriver man på och skickar tillbaka pappret eller så ändrar man på det man inte håller med om. Det är ju inte så att jag hittat på det som står. Vi har ju varit överens under samtal. Blir så förbannat trött på det!!) Intyg och pyssel ska fixas.

Handspriten är min bästa vän, vill ju inte bli sjuk nu...


Ja, det blev ett rörigt inlägg. Men precis så känns livet just nu. Rörigt.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar