tisdag 10 december 2013

Jag vill inte ha blå inläggsrubriker...

Hur ändrar man det?!

Allt annat går i princip att ändra. Förutom det?!

Tror att jag ska ändra typsnitt också. Blev lite svårläst.

Uppdaterat:

Alltså, när jag går in i mall och avancerat- enda stället jag kommer åt något?!- så går det ibland att ändra på t.ex. bloggrubrik. Sedan går det plötsligt inte?! Så då blir den som nu då.. Eller "bloggbeskrivning"- plötsligt kan jag bara ändra färg- inte typsnitt. Vilket gick för 10 sek sedan....

Intressant nog kunde jag heller inte ändra i min text "om mig själv".  Kunde komma in i gadgeten men inte se texten eller ändra den. Fick ta bort hela gadgeten istället?!

SUCK!

Nu får det se ut som det gör. Orkar inte mer ikväll. Får ta en ny dust imorgon.

För det är fortfarande rörigt. Me not like. Man ska tusan inte sätta igång och ändra. När ska man lära sig det...

Kram!

1 kommentar:

  1. Man ska ju kunna byta färg nånstans. Har gjort det själv nån gång. Och typsnittet är lite rörigt;) Kram

    SvaraRadera