onsdag 18 december 2013

Rensar...

..i badrumsskåpet. Har slängt gammal skit och ändrat om. Maken lär väl få fnatt när han kommer hem. Han avskyr förändring...

Är ni som jag? Om det är för mycket saker att göra så blir inget gjort istället? Det går liksom inte att välja på vad man ska börja med? Kola? Hallontryffel? Städa? Lägga in räkningar? Laga mat? Pepparkakshus? Sy?

Allt tycker jag väl egentligen är kul. Bortsett från städa och lägga in räkningar då...

Helst av allt vill jag faktiskt bara sitta i soffan och slöa...läsa högt för barnen...bara vara.

Nåja. Jag har ju faktiskt gjort en sak. Rensat badrumsskåpet!

Sov gott!

Förresten -när ska det sluta vara inne att ha inläggsrubriker som börjar med "Att..."? Tycker det har varit så ett bra tag nu och det passar ibland men när varenda inlägg ska ha en att-rubrik, då är det krystat, tycker jag. Tycker inte ni som jag, so be it. Lär väl få skit för det. Men jag är iallafall trött på det!

2 kommentarer:

  1. Håller absolut med dig angående att-rubrik.......too much!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Haha jag är också trött på ATT ;-)

    Känner precis som du, för mycket på listan och då blir inget gjort. Önskar att "bara vara" infann sig oftare.

    KRAM

    SvaraRadera