onsdag 22 januari 2014

Förklaringen till varför man är trött?

Ja, har hittat 2 tunikor som kanske kommer fungera. Ska in efter jobbet på fredag tänkte jag, och prova. Orkar inte med webshopparna just nu....

Just nu önskar jag febrilt att jag var 10 kg lättare. Då hade allt varit enklare, misstänker jag.... Men men, jag är som jag är och det måste ju gå ändå, eller hur?


Dödstrött idag. Kunde inte begripa varför jag var så in i baljan trött i morse. Men det visade sig ikväll....japp, dags för det månatliga. Blir så full i skratt: närmaste kollegan och jag lyckas jämt ha det samtidigt. Vet ju att det tydligen kan bli så, men tycker ändå att det är lite lustigt... och stackars barn. Undras hur roligt vårt humör är då ;-). 

Har avverkat 11 samtal idag och har lika många imorgon på agendan. Är med andra ord rätt mör och slut i huvudet.

Roligare än så blev det inte. Så, tack för idag och nu hoppar tant i säng!

Kram allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar