tisdag 21 januari 2014

Hjälp behövs!

Hjälp!

Trodde jag var i hamn. Hade hittat brallor som tanten kan ha på resan.

Men detta med dessa webbutiker och lagersaldo...hmhm. Say no more.

Därför behöver jag hjälp.

Söker Houdinis liquid rock pants women i färgen desert dune och stl L eller XL. (hellre luftigt än trångt).

Har googlat halvt ihjäl mig, men kanske har någon ändå bra/bättre koll? Gärna fysiska butiker också, i Stockholm då. Som har dem inne....

Hittar dem i svart, men det lär ju bli väldigt varmt.


Annars? Jo, provgår ett par sandaler. Tamejtusan de skönaste sandalar jag någonsin satt mina fossingar i. Keen Venice H2 heter de. Ojojoj. Sitter sjukt bra! På mina känsliga och kinkiga fötter- säger en hel del! Det enda jag lurar på nu är om jag ska ha dem ett halvt nr större eftersom värmen får mina fötter att svälla...

Och förbereder mastodont-utvecklingssamtals dagar. Imorgon: 11 samtal......Pust.

Kram!

1 kommentar:

  1. Har ingen aning om var du kan hitta dom. Än mindre vad det är för brallor alls faktist;) Lycka till i jakten! Kram

    SvaraRadera