söndag 26 januari 2014

Inför veckan. Och har testat Eye of Horus ögonskugga.

Tänkvärt eller hur?

Idag har jag testat Eye of Horus Isis sun goddess ögonskuggset. Wow- säger jag bara. Jag är inte sminkvan. Men till och med jag märker skillnaden!
Lägger sig inte i vecken. (om man är över 15 så har man veck....)
Otroliga färgpigment: räcker med hur lite som helst. 

Och för mig: som är känslig, har inte märkt någon irritation. Parabenfritt och inte djurtestat. Gjort för känsliga ögon. Att jag sedan tidigare är Gamla Egypten-freak gör ju inte saken sämre... hehe.

Och hörni, hur tar man bort det? Med varmt vatten. Eller ögonmakeupborttagning, om man vill.

Först gillade jag inte att setet inte kom i en plastlåda. Men nu har jag ändrat mig: gillar att det ligger mer i "en kartong" med spegel. Mer miljövänligt ju! Och fungerar ju precis lika bra.

Så nu sitter jag och funderar på om jag inte behöver något mer från dem? Några ögonpennor kanske? Hm?
 Bronze....grå.....mörkbrun....

Hörni, ni som kan, hur ska man tänka med färger på eyeliners? Är ju inte 20 längre så vill ju inte se ut som om jag längtade tillbaks till den åldern (för det gör jag verkligen inte!).

Kram och ha en bra start på veckan imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar