fredag 24 januari 2014

Ursäkta avbrottet (=utbrottet), känsliga tittare (=läsare) varnas....

Men för i h-e!!

Börjar tro att det fasen inte ska kunna gå att beställa skogsmullekläder på nätet!!

Den enda som levt upp till normal standard är Outnorth. Leveransen var blixtsnabb. Tog EN dag.

En annan, som visserligen har haft artigheten att ha en kundtjänst som försöker kommunicera, informerar om att ena byxan inte finns i den ena färgen, men säger inget om den andra färgen. Vilket ju naturligtvis får mig att tro att det bara är just den byxan i just den färgen som INTE kommer.

Börjar ana oråd när paketet på posten är :
1. Litet.
2. Väger mindre än ett vykort.

Vad innehåller det då...Jo en liten handduk. Min reservhandduk var det tänkt, eftersom jag har linser och måste kunna ha tillgång till en ren handduk. Så en sådan där som torkar snabbt som attan och väger noll och går att knöla ihop till nada hade jag också köpt.  En mini sådan. Men det var det enda som kom. Jag kan ju ta och använda handduken som byxa kanske... (tror inte jag ens kommer genom tullen då, blir arresterad för förargelseväckande beteende då...täcker inte ens ena skinkan)

Behöver jag nämna att ett lite lätt irriterat mail precis gick iväg...?

Så nu är jag tillbaka på ruta ETT igen. Jag hade tänkt åka in till stan idag. Men valde bort det då jag såg att aviseringen om byxorna kommit. Som ju inte var några j-a byxor.

Att detta sker mitt i månadens sketvecka gör ju inte humöret bättre. Och efter två dagar av samtal (= jag är dödstrött). Morr.

Maken är hemma efter våldsamt tandläkarbesök också. Helst av allt vill jag vara SJÄLV. När humöret är i botten och skit händer då vill jag helst inte behöva hålla humöret uppe....Särskilt eftersom han har allt han behöver och inte alls förstår min stress. J-a karl.

Kram då- och ha en mycket bättre fredagskväll än jag- även om den nog blir avsevärt bättre när jag landat i soffan med barnen.

(Behövde pysa lite...orkade ni hit så är ni värda en applåd!)

1 kommentar:

  1. Hej å hallå där!
    Tack för tipset om träningsbehå.
    Just Newbody hade jag fött för mig passade bäst för de med A å B kupa, men det är kanske på plats att testa :)

    /Carina

    SvaraRadera