fredag 31 januari 2014

Lycka i ett paket...

Tänk så härligt det känns när man då äntligen har hittat rätt!

Ni vet att jag inte gillar att gå i byxor, har inte gjort det på mycket lääänge. Är inte en byxmänniska alls. Men så är det ju snart skogsmulletajm och byxor behövdes. Som jag har testat. Och testat. Och snudd på gett upp...

Men idag trillade sista chansen in: snabb leverans också.

Byxorna är perfekta! Tunikorna likaså! Och i tunikorna kände jag mig för första gången hemma. Plötsligt kändes resan faktiskt ganska ok. Tänk vad fånigt - att kläder kan spela sådan roll- men kände att jag kunde få vara mig själv under resan och det gör uppenbarligen mycket!

Blev så happy att jag till och med fotade mig själv iförd safarihatten också och mailade maken :-)

Om jag passar i hatt- näää, men bränd är värre...Äldste sonen tyckte att det såg ut som om jag jobbade på en safari. Haha.

Så en tung tung sten har fallit från mitt hjärta.


Kram och ha en skön fredagskväll!

1 kommentar: