lördag 1 februari 2014

Moxie marvelous lipgloss

Hoho.

Jag köpte ju två par Moxie lipgloss.  Ska erkänna att jag inte fattat att de har en sådan där plumping (?) effekt.

Trodde att jag var allergisk när jag smetade på det första gången.

Men så kom jag på att det kanske var sådan där plumpingeffekt också. Och det stämde ju. Läste hos Hilde sedan och hon beskrev det som känslan av nyborstade tänder, fast på läpparna. Och den beskrivningen är helt perfekt för precis så känns det. :-)

Haha. Tänk vad dålig koll man kan ha!

Eftersom jag var i extas igår över att äntligen fått tag i bra resekläder så klickade jag hem lite smink. Inte för att det ska följa med på resan, men ska snart på fest och när jag ser mig i spegeln på eftermiddagarna så tänker jag ofta att det är inte klokt vad man ser ut. Lite extra finish kanske behövs ändå? Så tänkte testa att använda lite eyeliner och mascara och lipgloss. Längtar efter lite nagellack på naglarna också Ska se om jag kan få till det i helgen. Om någon månad eller två så kanske jag har en hel tumnagel också...

Om någon känner för lite Moxie marvelous lipgloss eller läppstift så är det nedsatt pris hos brallis.se.  195kr för lipglossen och något liknande för läppstiften. Har beställt där förr och leveransen var blixtsnabb.

Men hur ofta ska man behöva fylla på med lipgloss om dagarna förresten? Tycker jag käkar (?) upp det väldigt snabbt?

2 kommentarer:

  1. Läste om ditt fina paket. Kan man få se en bild?
    Kram A

    SvaraRadera
  2. Hoho. Ska försöka fota, men det är så erbarmligt ljus härhemma så det blir inte så bra. Blev en mycket suddigt bild till maken...

    Kram!

    SvaraRadera