onsdag 19 februari 2014

Provpackning....

Imorgon ska det provpackas.

Och sys två par capri-leggings.

Och gå in ett par skor.

För att det ska gå ihop så blir det storprovning imorgon. Testa kombinationer och vad som fungerar så packningen blir så liten som möjligt...

Maken och jag "diskuterar"också kring att jag vill ha små flaskor med schampoo och hudkräm i handbagaget, han att det kan man vara utan några dagar om det kommer bort...säger han som inte har långt hår och aldrig smörjer sig (knappt med solkräm....) Jag tänker 17 inte ge mig...


Sedan är jag lite sur.

Såklart insåg jag att min blähä-vecka skulle komma i princip till precis när vi skulle åka. Googlade lite och fick reda på att det finns piller man kan ta för att skjuta upp eländet. Mår ju inte sådär jättebra när jag har "det"...

Ringde läkaren och hon skrev ut tabletter. Började enligt instruktion i god tid innan. Men vad f-n, mensen kom idag i alla fall. Så det blir inte roligt om några dagar när vi ska åka....Farao också!! Ska ringa läkaren imorgon och fråga om jag ska fortsätta ta tabletterna, om de kan göra att det blir mindre av det....

Och mitt i all handling av anti-diarre mediciner, skavsårsplåster, resorb och sådant roligt, så smög det sig ned en förpackning med en inpackning som ska kunna göra ren porer på djupet...haha. Får se om den kan fungera.
Tycker att jag har lite stora porer i panna och på näsan. Vad använder man för krämer för det måntro? Som inte kostar skjortan?

Är sugen på Lancômes Visionnaire-serie som tydligen ska vara bra på det, plus deras blur...Men lite dyrt så jag väntar lite...Precis som jag väntar lite med Beauté Pacifique- tills jag kommit hem.

Alla ni som är nyfikna på vart jag ska resa- det avslöjas i ett  inlägg senare. (Och till alla ev. tjuvar som tydligen kan läsa och försöka klura ut var man bor- sorry, men mina föräldrar kommer att bo i vårt hus med våra barn dygnet runt så...)

 Ha det bra!



1 kommentar:

  1. Klart man måste ha schampo och hudcreme med sig. Inget att diskutera, bara att stoppa ner;) Kram

    SvaraRadera