söndag 2 februari 2014

Tar hand om mig :-)

Vad göra en söndag?

Ja, läsa är ett underskattat tidsfördriv. Såå underbart att "stänga in sig" i en bok.

Tvätta, mindre underskattat, mer vanligt förekommande ;-)

Men att ta en liten detox och scrub från Lumene i ansiktet, scrubba hela mig med bliss lemon and sage, ta en skön dusch och sedan smörja in mig med samma bodylotion, det är trevlig söndagsunderhållning. Aaa, lenare än en barnrumpa! Ansiktet har fått sitt också.

Men det rinner... i ögat. Suck. Får väl kolla med optikern här i veckan. Sedan är jag fortfarande jätteöm där jag fick stelkrampssprutan. :-(

Imorgon är det sen dag, men jag tänkte ta en liten tur i centrum med en lista:

Malaria: hämtas ut.
Å´s basprodukter: duschtvål och balsam (övriga i familjen använder), duschtvålen alla! är det 25% på.
Sköljvätska till linserna miniflaska
Skjorta (herr) beige till mig själv
Pyjamas....
Foundation flytande från UNE, 20 % både på Kicks och Åhlens. Ska testa vilken nyans...gillar ju mineralfoundationpudret, så är nyfiken på det flytande... Frågan är ju om den kan ersätta min BB-kräm...

Sedan är det lite annat jag vill ha....

Ska till en post också. Och lämna in lite returer ;-)


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar