fredag 14 mars 2014

Freeeeedag! Och Clarins 3-dot liner inhandlad för test.

Återlämning av för små sneakers och några plagg stod på "efter-jobbet-agendan" idag. Inhandling av kalaspresent till nybliven 4-åring stod också på agendan.

Efter många om och men så har jag bestämt mig för att köra på de krämer jag har för stunden. Dock har jag inhandlat Clarins 3-dot liner. Den ska det bli mycket roligt att testa. Kan det finnas någon produkt som får mig att kunna fixa en snygg linje så kommer den bo här länge. Har testat både penna och flytande och penna är väl sådär, flytande blir snyggare men det är knivigt att komma tillräckligt nära fransarna och gör man inte det ser det ju inte sådär värst snyggt ut. Så imorgon ska jag testa. Lovar att berätta här.

Fyller år nästa månad och har kommit på några önskningar. Ansiktsbehandling skulle inte sitta fel. Eller en liten "fixa-make-up:en" stund. Dock inte i butik: jag fattar inte riktigt detta med vissa kedjors erbjudande av den tjänsten: Vem vill sitta mitt i en butik till allas åskådande och bli sminkad?! Inte jag i alla fall. Det måste finnas bättre ställen att få hjälp med det? Eller?

Massage skulle jag inte heller tacka nej till. :-)

Eller bara sällskap på promenaderna.


Nu ska jag göra en kopp te så jag inte går och äter något mindre bra. Traditionella varma mackor är vad som vankas ikväll. Tycker det är så skönt att ha något fast på matmenyn på fredagar. Gillar inte att laga mat på fredagar. Vill någon annan så är de mer än välkomna, men då får de ta allt, även efterarbetet. Vill inte vara i köket överhuvudtaget på fredagskvällar. Vill bara hänga i soffan med barnen omkring mig och mysa.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar