måndag 24 mars 2014

Måndag och tänker på onsdag istället.

Jo, jag har ju insett att jag missat något i sminkdjungeln. Setting puder eller finishing puder. Men så insåg jag att i skåpet stod en Bare minerals Mineral veil. Det är ju sånt! Testade igår på kvällen. Höpthömp! Blä- vad pudrig och torr jag kände mig. Gillade inte alls!!

Så jag skaffar nog något annat. Den här får väl stå här just nu eller ges bort.

För normalt när jag tar på huden i ansiktet så känns den mjuk och len och ..bra! Nu kändes den torr och pudrig direkt. Blä. Som fint damm i ansiktet. Usch! Hade jag för mycket? Tror inte det? Hade yttepyttelite och borstade på.

Annars är det ju måndag och det innebär lång dag. Tänker framåt istället. På onsdag ska jag snöra på hockeygrillorna och spela hockey mot mellansonen. Jisses. Hoppas det har bår på stället. (Gillar att åka skridskor men är helt självlärd och ja, framåt går bra, bakåt går myyycket långsamt och översteg- vad är det? Lägg till klubba, går hyfsat ok. Lägg till motståndare som ska dit och sno pucken- ojojoj. Men kul lär det bli!)

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar