tisdag 22 april 2014

Vardag- tisdag med måndagskänsla- fast bättre ändå. Paket som landar.

Åter till vardagen!

Imorgon är det dags för ytterligare ett nationellt prov. Sedan återstår bara 2, och så "lite" rättning och förbenade kunskapsprofiler...Tar evinnerlig tid...

Har ägnat kvällen åt att skriva 3 pedagogiska planeringar. De är rätt kul att skriva när man väl fått upp flytet men ibland undrar jag om de är värda den tid man ändå lägger ned på dem? Man får väl hoppas det.

Ansökan är ännu inte skriven. Har fått lite skrivkramp och tänker faktiskt ta tjuren vid hornen och prata med min närmaste chef imorgon. Hen är bra och tror inte att det kommer påverka min ansökan negativt. Under påsken har jag funderat på varför jag vill bli förstelärare. Kan ju avslöja att det inte handlar om pengarna i första hand...

Idag landade paket från Skincity med produkter och de 10 extra produkterna. Skojigt värre! Förutom den lilla tanken, kan man verkligen  testa allt det här hur som helst med det man redan använder?! Annars brukar det ju vara så mycket man inte ska blanda? 
Den lilla burken med primer från Clarins- den är perfekt till resor- så slipper man släpa fullsizeprodukter! Väntar på ett paket till- från Hudoteket. Sedan är det köpstopp på ett tag. Måste ju hinna använda grejerna också...

Veckan känns underlig -måndagskänsla men imorgon är det onsdag...

Sista inköpet i handeln innan köpstoppet var en borste, BB-borsten från Kicks, och ett pastellgult nagellack från Ciate: Loop the loop.

Ha en skön kväll och morgondag- nu är det dags att samla ihop papperna och stänga ned för dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar