måndag 19 maj 2014

Önskelistan...

Trots att det faktiskt är sjukt fullt i skåpen härhemma så finns det ändå saker som jag verkligen vill testa!

Den här står nästan högst på önskelistan (vet inte hur många gånger den legat i varukorgen....) men är så rackarns dyr att jag väntar på rabatt...

Varför det mest lutas åt den här är eftersom jag i höst vill ha syra i min hudvård och det lutar åt Peter Thomas Roth.... Sedan är de så att den sägs kunna hjälpa mot lite ärr och liknande. Och jag har några (som jag ser) ärr efter akne? som jag vill bli av med/minimera.

Rodials Hyalouronic Dragons blood mask (blabla-namn!) är jag mycket nyfken på då jag uppenbarligen är en fuktslurpare... Priset däremot...så den är på önskelistan helt enkelt!

Kram!

(Om det finns mer på önskelistan...oooojaaaa. Men tänkte bara nämna några högplacerade!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar