lördag 14 juni 2014

Babyliss Curl Secret

De som följer mig på Instagram vet att jag för ett tag sedan fick tag på Babyliss Curl Secret för ett riktigt bra pris.

Kartongen har stått här och väntat på mig. Uppackad ja, men tiden och orken att testa har inte funnits. Idag infann sig lusten och tiden!

Saken är den att jag tycker lockigt kan vara så fint och numera har jag ju långt/längre hår så möjligheten finns. Dock är jag verkligen kass på att fixa lockar med tång eller dylikt. Det bara går inte. Så när jag läste om denna i julas och innan så var nyfikenheten väckt.

Fungerar den? Japp!

Sitter just nu med lockigt hår :-). Helt perfekt är det inte men det är definitivt inte Curl Secrets fel utan snarare min ovana att fixa med hår.  Jag har inte haft någon produkt i förutom min root lifter sedan i morse, så det ska bli mycket spännande att se hur jag ser ut imorgon. Jag har knepigt hår ska sägas. Tjocka hårstrån och i princip inget självfall. Permanenta gjorde jag en gång på glada 80-talet och det gick ur när håret torkade....(snyggt var det ändå inte så det var ju lika bra).

Lite bökigt var det att nå allt hår, särskilt det mitt bak, men jag tror att det går att ordna med lite övning.

Är den värd pengarna? Hell yes! Åtminstone för en som mig som inte alls får ordning på lockar annars och absolut då jag hittade den under 1000-lappen. Dyr? Ja, som lock-produkt är den dyr.

Så nu ska jag väl öva lite mer bara :-).

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar