söndag 22 juni 2014

Clarins hösten 2014...

Ja, jag vet, vem tusan vill tänka på hösten nu?!

Inte jag men höll på att läsa på om en Clarins-produkt och hamnade av en slump in på vad som kommer i höst!

Och jag studsar runt- Clarins 3-dot liner kommer i brunt! Limited- men den SKA jag ha! Brunt känns ju lite mildare mot en gammal tant liksom. Har den i svart och det fungerar också men brunt känns helrätt!


 Hittade det hos Skönhetsredaktörerna om man vill hitta mer info och även priser...

Längtar efter hösten gör jag ju inte. Men längtar absolut till releasen av denna kollektion. Är nyfiken på Instant Light Eye Perfecting Base också. Själva ögonskuggepaletten såg väl inte sådär jättespännande ut, då finns det andra som jag tycker kanske är lite snyggare. Det jag råkar gilla är att det tydligen är matt som gäller hos Clarins i höst. Inte så kul och spännande kanske men matt fungerar ju lite bättre om man inte är 25....

Sedan har jag upptäckt att jag hittat en hel del produkter som jag gillar som råkar vara från just Clarins. Sedan har jag förstås en hel massa andra som jag gillar men där är det mer spritt mellan märkena...

Imorgon är det dags för frisörbesök. Hoppas på lite varmare temperatur än de senaste dagarna och SOL. Det förgyller känslan mer än att behöva ta med ett paraply...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar