tisdag 3 juni 2014

Mmmmm....när ska man lära sig....och förbenade koltrast!

Har haft hela långa helgen på mig att sy dotterns kläder till gammeldags skoldag. Tror ni jag gör det? Nä, istället väntar jag till in i det sista. Ritar av mönstret på söndagskvällen och klipper ut alla delar. Syr på måndagskvällen...eller ja, halva natten också.... Hamnade väl i säng vid halv 2 tiden i natt....

Underligt nog var jag inte så trött som jag borde varit i morse. Risken finns att det märks nu ikväll...Finns nog inga masker i världen som kan fixa det? :-)


Apropå sova. Jag älskar koltrastar. Deras sång alltså. Fantastiskt vackert. Men inte klockan 2 på morgonen precis utanför mitt sovrumsfönster....Hade allvarliga funderingar på om det var straffbart att skjuta fåglar mitt i natten....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar